Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
31
18.79
26.98
7.48/1.73
31.00
10.75
0.35
2739.00
1.00
0.00
All clustering variants
Old ranking - len = 31
45 ■ 0.99/0.01 ■ 4 ■ 507.2
Best clustering variants
45 0.99/0.01 4 507.2

Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.

„Кога Демократската унија за интеграција работеше на обезбедување на финансирањето за Коридорот 8, тие гласаа ПРОТИВ.

Skopjeinfo

Притоа, поради безобѕирно управување со моторно возило по наредба од јавен обвинител од слобода биле лишени четири лица.

Во 15.00 часот на автопатот Тетово-Скопје, кај наплатна станица Желино, Ф.С.(29) од с.Палатица, тетовско, управувал патничко возило „мерцедес“ со германски национални ознаки со брзина од 177 километри на час на место каде максималната дозволена брзина е 100 километри на час надвор од населено место. Skopjeinfo

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
360stepeni

Камен-темелник за изградба на автопатот Тетово-Гостивар во должина од околу 18 километри беше поставен денеска, а се очекува, проектот вреден 90 милиони евра, да биде завршен за две години.

Проектот за изградба на автопатот Тетово-Гостивар, кој е дел од коридорот 8, опфаќа и изградба на девет натпатници од кои осум се за поврзување на локалните патишта со новопроектираниот паралелен пат, еден натпатник е за новата клучка во Општина Боговиње и Општина Врапчиште, додека за реконструкција на клучката за излез од Тетово ќе се користи постоечкиот натпатник. 360stepeni

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
13:30 h 05-May-2025
  • Притоа, соопштија денеска од МВР, поради безобѕирно управување со моторно возило по наредба од јавен обвинител од слобода биле лишени четири лица.
  • ◉ Лишени од слобода четири лица на подрачјето на СВР Тетово,управувале возила со поголема брзина
14:23 h 03-May-2025
  • Денес, од овде-од срцето на Полог-го испраќаме најсилниот одговор на сите скептици и на сите што со години зборуваа, а ништо не направија: ние не ветуваме празно, ние градиме!
  • Мицкоски го објави почетокот на изградбата на автопатот Тетово – Гостивар
14:11 h
  • Камен-темелник за изградба на автопатот Тетово-Гостивар во должина од околу 18 километри беше поставен денеска, а се очекува тој да биде завршен во 2027 година.
  • Поставен камен-темелник за изградба на автопатот Тетово-Гостивар
12:57 h
  • Денеска, како никогаш порано државата е едно големо градилиште.
  • Мицкоски: Денеска, како никогаш порано државата е едно големо градилиште
10:14 h
  • Денес, со гордост и висока одговорност кон граѓаните, го најавуваме официјалниот почеток на работите за изградба на новиот автопат Тетово-Гостивар, капитален и стратешки проект за регионот и целата земја.
  • ВЛЕН: Започнува изградбата на новиот автопат Тетово-Гостивар, стратешка инвестиција
07:18 h
  • Премиерот Христијан Мицкоски денеска ќе присуствува на поставување на камен-темелник за изградба на автопатот Тетово-Гостивар во должина од 18 километри, соопшти владината прес-служба.
  • НОВ АВТОПАТ: Премиерот Мицкоски денеска на почетокот од изградбата на автопатот Тетово-Гостивар, кој чини 90 милиони евра
07:05 h
  • Премиерот Христијан Мицкоски денес ќе присуствува на свеченоста по повод поставувањето на првиот камен за почеток на градбата на автопатот Тетово-Гостивар, со должина од 18 километри, објавија од владината служба за информирање.
  • Мицкоски на поставување камен темелник за автопатот Тетово – Гостивар
Plusinfo

Го започнуваме еден од клучните инфраструктурни проекти-изградбата на новиот автопат Тетово-Гостивар/ Првата работа е дека како земја којашто за жал не излегува на море, секогаш кога разговаравме во рамките на владата ни беше предизвик да изнајдеме која е нашата стратешка предност во однос на сите оние земји во регионот, но не и само во регионот туку и пошироко во Европа, и тогаш многу едноставно дојдовме сите заедно до еден заклучок, а тоа е дека како држава сме единствените можеби коишто имаат потенцијал да бидат дел од пан-европски коридори.

Првиот е овој од кој денес се обраќаме, а тоа е Коридорот 8, вториот е Коридорот 10. Коридорот 8 којшто ги поврзува Јонското и Јадранското море со Црното море, Коридорот 10 којшто го поврзува во овој дел од Европа, средоземјието со Централна Европа, но и Коридор 11 којшто поминува во нашето источно соседство. Plusinfo

Denesen

Првиот е овој од кој денес се обраќаме, а тоа е Коридорот 8, вториот е Коридорот 10. Коридорот 8 којшто ги поврзува Јонското и Јадранското море со Црното море, Коридорот 10 којшто го поврзува во овој дел од Европа, средоземјието со Централна Европа, но и Коридор 11 којшто поминува во нашето источно соседство.

Со една отсечка којашто ќе ги поврзува Коридорот 10 и Коридорот 11, тогаш стануваме земја којашто ќе биде директно поврзана со сите пристаништа во овој дел на Европа и ќе биде значајна алка на она за коешто зборуваше и почитуваната амбасадорка на САД, г-ѓата Агелер, а тоа е значајна алка на јужното крило на најголемата алијанса во човештвото, а тоа е НАТО Алијансата. Denesen

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Novamakedonija

И ние како Влада ќе продолжиме да ги финансираме овие проекти зашто денес како никогаш порано државата е едно големо градилиште.

Замислете, во еден момент на повеќе од 1 200 локации ќе се гради. Novamakedonija

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Libertas

Според него, денес, како никогаш порано, државата е едно големо градилиште.

Денес, од овде, од срцето на Полог, го испраќаме најсилниот одговор на сите скептици и на сите што со години зборуваа, а ништо не направија: ние не ветуваме напразно, ние градиме. Libertas

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
A1on

Драги пријатели, оваа Влада не гради само автопатишта, оваа Влада гради и многу локални патишта, многу регионални патишта, магистрални, експресни, училишта, градинки.

И дозволете ми денес втората моја порака е да се заблагодарам на сите општини без разлика дали градоначалникот во тие општини е од редовите на владејачките партии или опозицијата или се независни кандидати коишто се градоначалници, да се заблагодарам за нивната посветеност и тоа што сите општини повторувам се одзваа на вториот повик на Министерството за локална самоуправа и поднесоа проекти во вкупна вредност од речиси 16 милијарди денари со бројка поголема од 900тина проекти. A1on

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Kanal5

Премиерот Христијан Мицкоски денеска ќе присуствува на поставување на камен-темелник за изградба на автопатот Тетово-Гостивар во должина од 18 километри, соопшти владината прес-служба. Kanal5

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Denesen

Проектот за изградба на автопатот Тетово-Гостивар опфаќа и девет натпатници од кои – 8 натпатници за поврзување на локалните патишта со новопроектиранит паралелен пат, еден натпатник за новата клучка во Општина Боговиње и Општина Врапчиште, додека за реконструкција на клучката за излез од Тетово ќе се користи постоечкиот натпатник.

Изградбата на автопатот Тетово-Гостивар ќе чини 90 милиони евра. Denesen

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Novamakedonija

Тој потсети дека зимоска, како во ниту една земја од регионот, се пуштија три големи и конструктивни градежни проекти.

Едниот којшто го поврзува центарот со истокот на земјата и е дел од Коридорот 8 којшто завршува до Крива Паланка, вториот е којшто го поврзува центарот на државата, експресниот пат којшто ги поврзува Градско со Прилеп и ќе ве потсетам првата делница од пругата која треба да ја поврзе Македонија со нашиот источен сосед и којашто претставува историски, стратешки проект дел од Коридорот 8, а којшто е еден од најважните два коридори коишто имаат приоритет на НАТО Алијансата и за којшто за време на НАТО Самитот во јули минатата година во Вашингтон министрите за одбрана на земјите членки коишто се дел од овој регион потпишаа договор дека ќе биде нивен приоритет – нагласи Мицкоски. Novamakedonija

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Denesen

„Почитувани претставници на медиумите, драги пријатели, почитувани граѓани, Денес, од овде-од срцето на Полог-го испраќаме најсилниот одговор на сите скептици и на сите што со години зборуваа, а ништо не направија: ние не ветуваме празно, ние градиме!

Го започнуваме еден од клучните инфраструктурни проекти-изградбата на новиот автопат Тетово-Гостивар, во должина од 18 километри. Denesen

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Libertas

Денес, со гордост и висока одговорност кон граѓаните, го најавуваме официјалниот почеток на работите за изградба на новиот автопат Тетово-Гостивар, капитален и стратешки проект за регионот и целата земја. Libertas

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Kanal5

Како земја без излез на море, ИМАМЕ потенцијалот да бидеме дел од 3-те паневрпски коридори, „Овој пат ќе го возат и ќе го користат и Македонци и Албанци и турци и Срби и Власи и Роми и бошњаци и од други националности, туристи коишто ќе се упатуваат до нашите планински бисери, до нашите езерски бисери како што е Охридското езеро.

И тоа е иднината на нашата заедничка татковина Македонија којашто сите си ја сакаме и почитуваме, но со дела. Kanal5

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Kanal5

Автопатот Тетово-Гостивар е само еден од стратешките проекти што ги спроведува Владата ВЛЕН.

Паралелно со тоа, ние сме посветени на спроведување и поддршка на големи проекти, како што е Коридорот 8. Коридор кој вклучува изградба и рехабилитација на автопати, железници и гранични премини, и претставува стратешка артерија за економски и комерцијален развој на регионот. Kanal5

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Sitel

Embedded video for Започнува изградбата на автопатот Тетово - Гостивар. Sitel

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
A1on

И дозволете ми денес втората моја порака е да се заблагодарам на сите општини без разлика дали градоначалникот во тие општини е од редовите на владејачките партии или опозицијата или се независни кандидати коишто се градоначалници, да се заблагодарам за нивната посветеност и тоа што сите општини повторувам се одзваа на вториот повик на Министерството за локална самоуправа и поднесоа проекти во вкупна вредност од речиси 16 милијарди денари со бројка поголема од 900тина проекти.

Тоа е многу голема работа на администрацијата, тоа е многу посветеност од страна на градоначалниците и јас им честитам. A1on

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
360stepeni

Напротив – тие треба јавно да се извинат за стравот и поделбите што ги посеаја, за блокадите и лагите што ги ширеа со години.

Народот не заборави кој градеше, а кој саботираше и историјата ќе ги постави сите таму каде што навистина припаѓаат“, Камен-темелник за изградба на автопатот Тетово – Гостивар во должина од околу 18 километри беше поставен вчера, а се очекува проектот вреден 90 милиони евра да биде завршен за две години. 360stepeni

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Novamakedonija

Вицепремиерот и министер за транспорт, Александар Николоски во обраќањето напомена дека со формирањето на Владата за една година значјано е зголемен бројот на спроведени експропријции на парцели на трите делници.

Планот, како што посочи Николоски е до ова лето активно да се работи на изградба на автопати во рамки на коридорите 8 и 10д од 65 до 68 километри. Novamakedonija

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Netpress

Изградбата на автопатот Тетово-Гостивар ќе чини 90 милиони евра.

На настанот предвидено е свое обраќање да има премиерот Мицкоски. Netpress

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Fokus

Ние денеска градиме иднина, не зборуваме за минатото не сме негови заробеници, истакна премиерот Мицкоски.

Тој ја искористи можноста да се заблагодари до сите општини, градоначалниците и администрацијата, кои се одзвале на повикот на Владата за инфраструктурни проекти согласно кои, како што нагласи, во еден момент ќе се гради на 1200 локации. Fokus

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Kanal5

Притоа, соопштија денеска од МВР, поради безобѕирно управување со моторно возило по наредба од јавен обвинител од слобода биле лишени четири лица.

Полициски службеници од Полициската станица за безбедност на патниот сообраќај Тетово и Полициското одделение за безбедност на патниот сообраќај Гостивар вчера во периодот од 14.00 до 20.00 часот, извршиле акциска контрола за пречекорување на максимално дозволената брзина во и надвор од населено место. Kanal5

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Netpress

Паралелно со тоа, ние сме посветени на спроведување и поддршка на големи проекти, како што е Коридорот 8. Коридор кој вклучува изградба и рехабилитација на автопати, железници и гранични премини, и претставува стратешка артерија за економски и комерцијален развој на регионот.

Ние како ВЛЕН силно го поддржуваме забрзувањето на работите и транспарентното спроведување на овој витален проект. Netpress

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
Novamakedonija

Се предвидува да биде готова за две и пол години.

Прoeктот предвидува шест сообраќајни ленти, три во секој правец, две возни ленти и една за застанување, како и девет натпатници од кои осум за поврзување на локалните патишта, како и еден за новата клучка во Општина Боговиње и Општина Врапчиште и реконструкција на клучката за излез од Тетово. Novamakedonija

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
A1on

Заедно да ја градиме иднината преку вакви проекти.

Нека ние аирлија, и со среќа и уште многу вакви проекти заеднички да изградиме за доброто на нашите граѓани и Македонија. A1on

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.
360stepeni

Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.

„Кога Демократската унија за интеграција работеше на обезбедување на финансирањето за Коридорот 8, тие гласаа ПРОТИВ. 360stepeni

  • Народот не заборава кој гради, а кој саботираше, а оние кои го саботираа немаат ниту морално, ниту политичко право денес да го присвојуваат – се вели во реакцијата на Демократската унија за интеграции по вчерашниот настан на свечено започнување на градежните работи на делницата Тетово – Гостивар, дел од Коридорот 8. Одговорот на ДУИ следува откако вчера, првиот вицепремиер и министер за животна средина Изет Меџити, на официјалното започнување на градежните работи на автопатот Тетово – Гостивар, кој е дел од Коридорот 8, рече дека наместо фотообјективи, околу нас се слуша звукот на багери, камиони и булдожери, а само пред неколку години единствените градежни активности тука беа гламурозни прес-конференции и ленти кои никогаш не беа пресечени со асфалт, најверојатно мислејќи на фактот што минатата влада која беше потписник на договорот со „Бехтел и Енка“ за изградба на автопатите од коридорите 8 и 10-д, во два наврати организираше прес-конференции на две точки каде што треба да поминуваат делниците.